Deklationen!!Jippi!!!

Vakna imorse av att de låg en pappershög innanför dörren som alltid men idag va de en samling av värdefulla papper :0) Jag brukar väl få tillbaka nån tusenlapp el så men idag kom  de med en käftsmäll..så här mycket har jag aldrig fått tillbaka!! Så idag har jag gått med ett leende på läpparna hela dagen och då kan jag lova att truck utb gick sjukt jävla bra!!
Men när jag kom hem kom jag in i nån slags koma..blev på sorgligt humör och blev lite ledsen..vet inte varför riktigt men de är väl typ allt!! Men då är de bra att d finns snälla arbetskamrater som bjuder på en öl eller tre :0) Tack pysen!!!
Oxå fick jag lite skäll idag eftersom jag inte nämt mina underbara vänner i mitt första inlägg så jag gör väll de nu då så jag får lite vin imorgon ;0)
Tack för att ni finns..ingen nämd ingen glömd!! :0)
Nu ska jag krypa ner i sängen efter en full späckad dag,och jag är sjukt trött!!
Take  care motherfuckers!! :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0