Helg me mammsen!!

Mycket trevligt lär jag säga! Bjöd Patrik och Matte på 3-rätters igår och hinka i oss en 3-liter rötjut! Känns i huvet idag kan jag säga.Va inte allt för pigg på att åka till farmor och äta pasta kl 12.00 idag men jag klara det oxå.
Sen blev det hem och njuta av solen en stund på balkongen. En liten powernap på soffan så va man nästan människa igen :0)
Va och titta på lägenheter igår, en 1 1/2 och en 2:a men jag fastna för den mindre modellen.jag skulle få måla om i köket så det kommer bli jätte bra tror jag.Jätte många gaderober och TVÄTTMASKIN!! Jippi!! Så himla najs!!
Så jag ska dit på måndag och titta en gång till innan jag skriver på.Jag lär ju fixa med den som jag bor i nu oxå. Har ju kontrakt till den sista juni men jag tror d ordnar sig på ett el annat vis!

Nu ska jag mysa vidare me mamma en stund till innan d blir läggdags!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0