Ingen bra dag idag!

Bakfylla och Truckkurs = Absolut inge bra!!
Kunde kanske ha varit värre med en massa illa mående och sånt men att sitta i 5 timmar och läsa teori va inte heller någon hit precis! Och speciellt inte när man har en massa andra saker som är mycket viktigare och fundera på!
Men allt är ju självförvållat! Eller så kan jag skylla på Tisse som stog utanför dörren med två vinare när jag kom hem igår,de är ju alltid mycket lättare och skylla på andra! Så jag har nog bestämt mig för att skylla på henne  :0)
Men kvällen började jätte bra iaf..vi satt här ett gäng och drack lite vin, min bästaste kusin tittade förbi på ett glas oxå, hemskt trevligt och umgås med dig! Sen knalla vi vidare till Pysen el jag mena Johan, förlåt :0) och drack vidare och d va väl där det började spåra lite kanske!! Gjorde nått som jag absolut inte skulle göra,jag är hemskt ledsen beib! Men du vet vad jag tycker om dig!! Förlåt iaf!!
Sen ramla vi vidare på Kharma där de va typ HEL dött men jag har slutat hoppas på de stället på onsdagar numera! Men som tur va så träffa vi lite trevliga människor där iaf..och jag fick reda på att jag tydligen hade en till kusin men jag vet inte riktigt hur de gick till ;0) Men välkommen till tjocka släkten!! Haha!!Man får spela biljard me kusiner va..eller hur va det igen!! De blev så mycket diskutioner där ett tag men tydligen hade jag starka åsikter och kanske missuppfattade typ varje mening som sades i sällskapet men ändå!! Jag tror jag pricka in någonting rätt i mellan åt iaf :0)  De blev så mycket prat att jag nästan glömde bort att dansa, kilade ner typ sista kvarten och tog några moves on the dancefloor!! Sen va de bara att knalla hemmåt! Efter lite mer diskutioner ute på gatan men då kände jag att de inte ens va nån ide att försöka fälla in nån smart kommentar,de skötte mina kusiner så bra själva så :0) Jag och min då yngre kusin och en grabb som heter Adde gick först tillbaka till pysen och ville ha lite mat men han hade bara ketchup och ett fryst paket bacon så de va väl inte alls för mycket att hänga i granen. Men de tyckte tydligen Adde å Emma för dom började ha ketchup krig i hela köket..när vi skulle gå så såg det ut som om det hade varit massmord! Hoppas det gick bra att städa idag!! Sen gick jag å Emma hem till mig och snacka igenom kvällen och våra bekymmer över ett glas oboy och en ost macka! Aldrig smakat så gott me en ostmacka!! Sen va det bara att krypa ner i spoonställning och vänta på att klockan snart skulle ringa för uppstigning igen!
Inte mått bra alls idag,pga av många anledningar!! Och de ända som börjar lösa sig är väl typ bakfyllan efter ett paket alvedon!! Fick höra av en kurskamrat att morfin tydligen skulle va mycket bättre mot bakfyllan än alvedon!! Nån som vet vart man får tag på de kanske..?! Eller så kanske de är lika bra att hålla sig till mina egna metoder som jag vet funkar!
Nu sitter jag i soffan igen och e lite halvdeppig och trött som fan,ska ta mig en riktig tankeställare över ett paket cigg snart tänkte jag! Sen får väl framtiden utvisa va som händer å sker!
Ordnar sig gör de alltid iaf på ett el annat vis!!
Nu börjar fingrarna krampa sig,tror att bakfyllan börja krypa ner i fingrarna nu så de kanske är lika bra att lägga sig i fosterställning och dö ett tag!


Man vet aldrig vad man har för en man förlorat de!! :0(

Kommentarer
Postat av: tess

Skyll på mig du. De gör jag med dig å ;) pöss

2008-04-11 @ 16:56:35
URL: http://tessafridolf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0