Ja men då va man här oxå då :0)

Hejsan :0)
Nu har man blivit påtryck bakifrån att börja skriva..nämen d där kanske lät lite fel..opps :0)
Jag mena att..eller ni vet vad jag mena!! Jaja skriva ska jag göra iaf men om vad? De händer ju ganska mycket just nu eller har hänt iaf. Man har ju fått sommarjobb på sandvik :0) bara en sån sak..nån som kände nån som känner den och sen är man inne, de va tydligen bara så enkelt. Men inte klagar jag inte!Jag trivs jätte bra där, Jag hamna med en pys som tydligen har lite psykiska problem på jobbet säger han men ja tycker han e bra charmig jag, så de duger gott åt mig d! Vi har jätte trevligt, tycker jag iaf! Vad han tycker vet jag inte, jag har sagt åt han att han får säga åt mig att hålla käften när jag pratar för mycket el nypa mig i armen när jag blir för dryg :0)
Så jag har inte blivit misshandlad om ni undrar på hedåsen i sommar ;0) Bara varit lite odräglig!

Den här veckan började ju inte helt jävla supernajs den inte..
Jag ska vara på truckkurs hela veckan så jag gjorde ju som de där pappret sa åt mig att göra, infinn dig prick kl 08.00 vid utb lokalerna och ja där stog jag men ingen ropade upp mitt namn :( Gick och frågade va som va fel och fick till svar att jag inte skulle börja förren kl 12.00. Och då ska jag tillägga att jag jobbat natt i helgen och d va inte super lätt att somna igår kväll så man va ju lite sliten. Men va ska man göra,men kom på den briljanta iden (el de va igentligen min arb.kollega,ska jag inte ta ifrån honom) att gå på fackinformation nu på förmiddagen när vi ändå va uppe liksom. Så vi knalla dit och satt å lyssa på sjuuukt intressant information ..NOT! Men då va ju d gjort iaf, slapp man d nästa vecka! Sen tyckte ju vi då att vi va värda lite lunch eftersom d ändå va dom som gjort fel men icke då..om ni äter nu så får ni ingen kvällsmat sen, Så vi gick tillbaka till fikarummet och hetsåt upp dom sista kakorna ist! Vid femsnåret va de äntligen dags att äta,vi hade beställt från monrose(el hur fan d nu stavas) såg fram emot en smarrig ost å skink sallad..öppnar locket och va är de man ser!!! RIVEN OST!! När ska dom lära sig? På sallad har man tärnad ost!! Men d va ju bara att äta å se glad ut,man va ju lite hungrig vid den tiden! Men sen flöt resten av dagen på iaf..kung på att köra truck ju :0) De va ju skit kul de!

Men nu e ja äntligen hemma iaf! Ska väl upp i tid å tvätta imorgon vid 07.00 tiden eftersom jag lära strycka tiden idag på eftermiddagen, för om jag inte gjort de så hade man ju fått spö av pensionärerna här, dom är helt galna!

Ja morgondagen kan ju inte bli värre än den vart idag så, de ska bli trevligt att vakna upp imorgon :0)

Nu en varm dusch å lite mys i soffan,kanske tända nått ljus här i min ensamhet! Alltid lika mysigt de oxå :0)

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Urban

Aah anna bloggar, kul. Låter ju som om du har fått en bra start på din tid på sandvik. Du kommer att få träffa många märkliga människor kan jag lova. Det är en speciell mentalitet i vårt kära stålverk. Även om dem värsta mupparna har försvunnit. Ska bli spännande att följa ditt äventyr via denna blogg:-)

2008-04-07 @ 23:51:25
Postat av: Tess

Äntligen. de var på tiden du ;)

2008-04-08 @ 20:56:19
URL: http://tessafridolf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0