Jävla saftflaska!!!

Ska de va så himla svårt att få upp en saft flaska?! Hade gjort jätte goda varma mackor me en massa goa pålägg! Har städat och tvättat i 3 timmar nu och bara längtat efter att få sätta mig i soffan glo på tv och äta. Men man kanske ska ha nått att dricka till mackorna,ser att saft flaskan står och stirrar på mig på köksbänken och de va ju länge sen man drack ett glas me kall saft! Tar flaskan och börjar vrida,händer ingenting! Vrider lite till,ingenting! Tar till handuken men inte fan går det att öppna flaskjäveln! Tröttnar och tar ett glas kallt  vatten ist, kanske finns en mening med att man inte ska dricka saft..typ 15 bitar socker!

Idag har jag blivit truckförare efter en veckas slit å släp på skolan! Eller slit å släp kanske va å ta i, kanske va typ fika å fika lite till! Men de va faktiskt ganska roligt! Så imorgon förmiddag ska jag ner och sladda på jobbet!
Första förmiddagen,får väl se hur de går att komma upp. För vad jag har uppfattat av mina kamrater så är det aldrig någon som kommer i tid till sina förmiddagar men jag ska göra mitt bästa :0)

Nu..hämta tvätt!!

Smell you later :0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0