Sen natt!

Nu blev de så där sent på natten igen och då går de inte att hålla sig från att skriva lite.
Jag antar att de är då man tänker eller så kanske inte..vad vet jag..
Skönt är de att få skriva lite iaf!



Jag vill att Du ska förstå
Ibland vill jag lämna Dig, bara gå.

Allt för att Du ska få leva väl

slippa mig och min oroliga själ.

Men jag kommer alltid att stanna kvar

Du, min fina, är allt jag har.

Jag vet att det måste kännas hårt,

när jag vänder mig bort.

Alla mina hemska minnen

har etsats fast i mitt sinne.

Jag vill att vår kärlek ska bestå.

Du är det bästa jag har ändå.

Jag önskar sudda ut alla svarta tankar.

                                                             Det är för Dig, min finaste, som hjärtat bankar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0