Vilken helg det vart :0)

Ja då har man klarar sig igenom första förmiddagshelgen då!!  Hur d gick vill jag inte ens prata om..enda mening som kan beskriva är typ..sjukt jävla trött!!!

Va upp till Loppan "bllixten" Sofia igår på födelsedagsfest och fick smaka på en hemskt god smörgåstårta,tack tack! De är väl för himla gott de, skulle nästan kunna leva på faktisk men då skulle man nog rulla ner till gruvan i slutet av sommaren! Och de kanske inte är så himla trevligt! Men ifs så går de ju fortare än att gå :0) Om man ska se de till de posetiva!!
Sen efter de så gick ja till Patrik och tog följe med han å Micke hem till Henkan. Fick väl i mig lite vin och ramla ut på Lobby. Och de va jätte kul stundtals men jag råkade halka in på "travbanan" lite väl ofta under kvällen,tror de berodde på för lite å dricka! Och plus att jag saknade min schlager danspartner hemskt mycket den kvällen! Va tydligen bara jag i de sällskapet som gilla de dansgolvet :0( Blev bjuden på champange lite senare av en gentleman men lämnade genast vidare glaset till nån jag visste kunde behärska de för de kan absolut inte jag. Blir så där konstigt bubblig i benen och tappar kontrollen! Och de kanske inte riktigt de som behövdes för att förebygga en  förmiddag på verket direkt, va tillräckligt sliten där idag så de räckte och blev över. De är tur jag sitter me Johan som är lika bra vän med alkoholhaltiga drycker som jag :0)

Den här veckan kommer Mammsen och hälsar på*längtar* de ska bli himla skoj att få träffa henne,de är ju inte direkt varje dag liksom. Oxå blir det bara hon och jag (inge ont mot dig syrran,älskar dig) men de va sååå himla länge sen jag va själv me mamma! Och de kan va hemskt trevligt ibland! Sista va ju syrran ner utan mamma och umgicks med mig en helg så dom kommer tydligen i omgångar :0) Och de är väl tur de, för annars vet jag inte riktigt vart jag skulle stuva in dom..har ju inte direkt något palats å bo i. Men nu ska mitt lilla minislott säljas till sommaren så om de är nån som vet en lägehet 1:a el 2:a som man skulle kunna få hyra så snälla hjälp en snart bostadslös jänta!

Nä nu ska jag nog kura ner mig med min lilla hårboll Kingen å mysa lite,gäller å passa på för han ska snart ut och springa på ängarna i storvik hos Ch men de tycker jag bara är bra, de är ju där en katt hör hemma! Så de ska bli skönt för min lilla sötnos men ch säger att han fortfarande är så liten till storleken att räven kommer ta han..man ba..tack för den liksom..Men min Kingen är en tuffing så han spöar varenda räv i Storvik så d så :0) Har lärt han allt jag kan..

Nu in i drömmarnas land...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0