Bättre..

Idag känns d bättre!! Fick va me på mitt första "krismöte" igår me tjejerna. De va skönt att bara sitta å prata om allt och när man är några stycken så fokuceras inte allt på ens egna problem bara,och d är skönt! Vi åkte ner till kvantum och "bullade" upp os me typ 7 olika kakor och ja gjorde en sån där färdig smuldegspaj,ja jag vet att d kanske va i d lataste laget men  d kändes ok då =) Sen att d va någe fel på Henkes ugn och att den blev lite svart va ju inte mitt fel! Men vaniljsåsen tog bort den brända smaken =) Hur som helst va d skönt att bara sitta å prata lite..

Tack så mycket tjejer,guld värda!!

Kommentarer
Postat av: Henke

Det e inget fel på min ugn.. Försök inte skylla ifrån dig! hehe

2008-08-07 @ 19:53:01
Postat av: Marie

Jo, de e feta fel på din ugn :P Anna, du är värd det bästa !!

2008-08-07 @ 21:23:46
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Anna

Man kan väl få försöka iaf =) haha

2008-08-12 @ 17:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0