Dagen efter!

Idag kommer ensamheten krypande på mig! De är verkligen nått jag måste ta tag i,hatar att vara ensam! Vissa säger att de är skönt, men jag förstår inte vad som är skönt med de! Men de är väl nått man måste klara av som människa.
Och för att jag ska klara av att gå vidare så måste jag verkligen lära mig d!! Men d är tur att jag har fina vänner som kan underhålla mig på dagarna, men de är ju på kvällarna d är som värst! Men nu ska jag jobba eftermiddag och natt i några dagar framöver så då kanske de inte gör något.
De ordnar sig till sist.. som de så fint heter =)  Men det jag skrev om igår tror jag inte ordnar sig =(
Men det är ju någonting jag ställt till med själv!

Jag saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0