Fan för känslor!!

Ibland hade d varit så himla skönt om man inte hade några!! Så trött på att vara ledsen hela tiden..eller nu har ja varit ganska glad några veckor men PANG så va man ledsen igen! Paniken stiger å stiger..skulle kunna springa ett maraton nu och tillåme vinna!! Ångest,skuldkänslor,kärleks känslor,hat känslor alla jävla känslor!! Kan bara dra å helvete! Vet igentligen inte varför ja är arg,kanske för att d är lättare än att vara ledsen..för d är ju igentligen d ja är! Som fan oxå..men d är ju bara mig själv ja kan skylla på! Om ja ändå hade gett 200 % så hade d kanske varit bra! Eller d hade varit bra..
Men man är ju skurken i sitt eget drama så. Men då vet ja ju vem ja ska vara arg på iaf!
Och som vanligt vill man bara fly verkligheten ist för att ta tag i de! Vilken jävla fegis man är! Men d är  ingen som har sagt att d är lätt å va kär heller och d kan ja då verkligen intyga! Men när ska ja få vara lycklig? Ja va d..men förstörde allt och lite till! Så d kan ja ju inte lägga på nån annan  heller..d är alltid så mycket lättare att skylla på nån annan..

Men nu är d bara att vänja sig..vara själv!! Men paniken å klumpen i bröstet är inte så himla lätt att gå och lägga sig med och försöka få sin skönhets sömn(för den lär ja ju behöva) Men d är inte lätt och sitta ensam i soffan med de där heller..

vart ska man ta vägen då?! NÅN?!

Han sa, bryt gå vidare..men hur?! Önskar ja kunde..

Dom säger d tar tid att läka och jag säger att allt ordnar sig till slut..men för tillfället känns allt som ett bottenlöst jävla hål!!


Posetiv blogg..öhh nä kanske inte.. men kan sätta 1000 spänn på att ni alla varit där och vet hur d känns! Så ja..jag tänker tycka synd om mig själv ett tag,slicka mina sår och försöka läka..själv=(


Så den här Anna funkar..eller supa skallen i småbitar och ringa å grina till mamma..men d hjälper bara för tillfället tyvärr!


Konstigt att man alltid har så bra råd till sina vänner men aldrig lyder dom själv! Konstig så där ja..

Kanske ska börja me d ändå..d har ju gått bra för mina vänner så råden funkar tydligen!
Men hur jävla lätt är det?

Vet att du oxå lider vännen! Och jag är ledsen att d blev så här önskar allt annat än d!! Men du förtjänar att vara lycklig..och d är du inte med mig! Önskar dig allt och att du kan gå vidare utan mig och hitta lyckan någonstans..för d förtjänar du!
Men du håller mitt hjärta varmt även fast d gråter!! Du är en fin människa,den bästa!! Förlåt för allt!!

Älska mig mer när jag förtjänar det minst det är då jag behöver det mest!!



Kommentarer
Postat av: Marie

Du, jag älskar dig och i morron kommer jag och emma och dricker kaffe när du har slutat jobbet ! :) puuuusss

2008-08-06 @ 01:37:39
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack va snälla ni är!!:)

2008-08-06 @ 10:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0