Ledig!

Så skönt så skönt!!  Sista natten gjord! Ledig i flera dagar nu. Ska på Winnerbäck på fredag och kräftskiva på lördag så hela helgen är planerad.. Och om d blir fint väder så  ska blir d sommarstugan å farmor på söndag!

Läste en blogg för en stund sen..och den handla om en kille som träffat en tjej..dom är bara kompisar. Men börjar uppstå en viss kemi emellan dom, de skrevs även att killar å tjejer inte kan vara kompisar utan att den ena får mer känslor för den andra. Alltså mer än kompis...Är de verkligen så?! Kan inte killar och tjejer bara vara kompisar?
Jag lägger en röst för att dom kan men har fått många ord emot de oxå! Jag har killkompisar..och även dom har flera tjejkompisar. Jag påstår då att de funkar. Men kan väl även hålla med om att d kan uppstå andra känslor oxå hos en av parterna.. Men d är ju inte alltid den andra får reda på de, el att man värderar vänskapen mer än några fjuniga kärlekskänslor. För vänskapen kan ju bli förstörd om man man uttrycker  vad man igentligen känner och d kanske de inte är värt alla gånger!   Men funkar de att vara kompis så är ju d underbart! Så skönt me killar för där får man ett rak och ärligt svar när man frågar nått. Inget illa menat nu tjejer men fy fan vad komplicerade vi är..de ska trasslas in en massa å diskuteras å tjatas å tragglas.. och iaf så blir inget problem löst!!Nä killar jag är på eran sida vad gäller den biten..
Och till alla mina vänner..killar som tjejer!! Tack för  att ni finns där! Sjukt glad att jag har er =)


Men va fan vet jag om allt igentligen....ja är ju bara en enkel tjej från en småstad nånstans i sverige.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0