Olycka!

De blev väll inte så mycket mer att göra natten som va men nu är det bara en kvar=( Sen står man där mellan två jobb igen! Men inatt så va det en "gubbe" på vårat lag som klämde sig mellan trucken och en last, hans ben gick av..det ena hängde och slängde och de andra svällde upp till en fotboll. Men han lyckades hålla sig vaken och ringa efter hjälp. Där märker man verkligen hur fort det kan gå alltså! Så det blir väl rullstol och sjukskrivning i minst 6 månader! Chefen kom imorse vid 05.15 och hade möte med oss, då hade han varit på akuten och hälsat på honom och han vad vid gott humör. Han hälsade även till oss sommarjobbare som ska sluta inatt. Tyckte jag va gullligt =)
Man ska nog inte klaga så mycket på sitt eget tillstånd iofs så är de ju olika saker men ändå! Mitt onda kan jag ju göra något åt iaf! Och det har jag bestämmt mig för att göra nu. De första samtalet blir på måndag när jag vaknar,får se hur de går =) Rädd men det ska nog gå bra!!

Hur jag ska få tiden att gå tills jag ska iväg att jobba vet jag inte än men ja ska nog hitta på nått!!

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0