Så sjukt trött!!

Jobbade natt natten som va (har en till,sen ledig!tjohoo!!) hade sjukt lite att göra så man blir så himla seg.
Och igår lovade jag farmor i ett svagt ögonblick att jag skulle äta lunch med dom kl 11.00 på Oden,så d va ju bara att pallra sig upp efter allt för några timmars sömn. Så förlåt om jag glömde heja på dig på stan,resturangen,fiket..jag sov nog!
Efter en god lunch åkte vi ut till syster och lilla söta Lucas som fyller 1 år idag!
Tiden går så himla fort,tyckte nyss jag va in på BB och titta på ett litet skrynkligt russin i en blå filt. Men nu är  han hela 1 år och springer omkring på sina knubbiga söta ben. Och fort börjar d gå =)
Han va iaf nöjd när han öppnat alla presenter och ätit upp alla smultron på tårtan!  Sen va det hej då och kanske ses i helgen igen! Man vill ju försöka träffa dom så ofta som möjligt nu när dom flyttat hem igen! Och d är så kul att se allt som dom små människorna utvecklar, nu är d inte så lång tills han kan säga mitt namn =)

Nu blir de ryggläge i soffan nån timme innan man ska ner å göra en "snabbis" på verket igen ; )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0