Sjuk =(

Hade verkligen behövt varit ner till verket idag! Men när man inte ens orkar förflytta sig från säng till soffa så kanske inte det är någon bra ide! Bättre om jag är hemma idag och tillfrisknar så jag kan göra min sista natthelg. Kommer sakna de där stället, tro d eller ej =) Speciellt lönen =) Nu vet jag inte alls va jag ska göra, bli en fattig kyrkråtta. Låter ju inte ett dugg roligt. Måste ut och leta jobb för jag vill absolut inte gå tillbaka till resturang och inte mina fötter heller tror jag!

Läste igår att dom hittat en 24 årigs kropp..kan de vara du? Ser ingen annan utväg än att det är du..
Kommer ihåg första gången jag såg dig. De va i en buss på väg ner till skokloster i femman. Då kom du in i mitt liv för första gången. Vi hade ofantligt roligt den resan. Sen bara fortsatte de..vi umgicks, frågade chans..hihi..gjorde allt de där man ska testa på under dom åren, växte upp! Delade viktiga år i livet tilsammans! DU hade mycket tjejer som sprang efter dig då,måste ha varit jobbigt att välja=) Men fast du hade mycket att stå i så glömde du aldrig bort en fin vänskap! Kunde alltid prata med dig! Kommer speciellt ihåg en dag när vi stog utanför Hedäng och tjuvrökte, Du sa dom finaste ord  jag då hört! Nu har jag hört mycket men dom har jag alltid burit med mig! Tack!!

Vi är bra konstiga vi människor.. när någon betydelsefull människa försvinner ur våra liv då kan vi säga allt de där man tycker å tänker. Alla fina ord man kan spotta ur sig om den person! Till vilken nytta, ingen som lyssnar och tar åt sig då.  Säg de ist när du har dina kära nära dig för då uppskattas de. Och någon blir glad och tar åt sig! Något vi måste bli bättre på, iaf jag! Men nu han jag inte d,du är borta för alltid! *snyft*  Jag kommer sakna dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0