Sommarkrysset

Är man lite pensionär när man sitter hemma själv och tittar på sommarkrysset? Och är verkligen med och spelar oxå =) Men kom på att jag kommer ju inte hinna klart med sista krysset innan jag ska gå och jobba. Hoppas verkligen att de blir mer att göra inatt än i går. Vi satt typ 7 timmar av 8 och då går inte tiden fort på ett nattskift.
Idag åkte mamma hem igen, de blev 2 korta intensiva dagar, som alltid när hon är här på besök. Men ändå roligt!! Och skönt att se henne! Lova att jag ska komma upp och hälsa på snart,har inte varit där sen när ja kom hem från Norge och de va ju vid jul förra året. Så de är väl dags =)
På måndag ska jag vara barnvakt till min söta systerson..tänkte kanske gå och gunga lite i stadsparken och äta lite glass på stan! Den som vill följa är välkommen =) Han kanske skulle komma till helgen oxå men d va inte säkert än men hoppas!! De är så roligt att träffa honom!
Fortfarande väldigt mycket tankar som snurrar, som jag inte vet vart jag ska göra av! Hoppas de försvinner snart!
Mår hemskt dåligt över d som hänt och vet inte vad jag ska göra för att göra d bra igen..

Nu ska jag gå och jobba!!!

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0