Tårta =)

Idag har jag fått tårta =) Jätte gott, tack och Grattis på kärringdagen gumman..haha!! Men dom säger ju att åldern inte spelar någon roll, kanske beror på vad man pratar om. I kärlek gör den inte de iaf, eller kanske att den gör. Jag bryr mig inte men det är många som gör. Men jag förstår inte varför,d är ju bara en siffra. De är väl det som finns under ytan som spelar roll inte sant?! Jag längtar tills ja kommer över 40 års grändes för de är då livet börjar säger dom som vet =) Och förhoppningsvis så har man gjort nästan allt de man vill göra, då kan börja lyxa till de lite i livet! Har förhoppningsvis en redig karl och äldre kids som är på väg hemmifrån vilken sekund som helst! Man kanske har kommit på va som är mitt kall i livet och jobbar med det man älskar mest! Ett fint hus på landet med en massa djur att gulla med, eller kanske inte en massa men 1-3 hundar 2 katter 1 häst 4 stallkaniner 10 höns så man får färska ägg på morgen och för att toppa så kanske några får och getter oxå som rensar ogräs.Ok de kanske blev en massa djur men jag tycker d är underbart! Och faktiskt en liten dröm som jag har. Men men.. de är ju bara drömmar..Men hoppas kan man ju göra! Och hoppet är det sista som överger en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0