Vad ska jag säga?!

Kan ju bara erkänna att jag är en stor idiot!! Vet inte ens hur jag ska beskriva min helg..
Jag har ljugit.. inte bara för en människa utan för två!! Sårar två helt oskyldiga människor!! Varför frågar ni säkert,om vad,hur, va sa du, va gjorde du..
Snälla fråga inte.. Ni har inte med det att göra!Jag vet att jag gjort fel! Som jag bäddat får jag ligga! Kan bara finna mig situationen och försöka göra allt bättre! Lärt mig en läxa för livet! Man ska inte tycka synd om sig själv och d kan jag ju inte göra heller eftersom jag själv satt mig här! Kan ju bara be om ursäkt och stå för det jag gjort!
Jag vet att ni läser de här så..
Du med cyklarna.. Du är en stark människa! Önskar jag vore mer som du,med bra värderingar och fin syn på livet!
Du med hunden... Du är en fin och kärleksfull människa! Jag är inte värd dig...
Till cyklar och hundar... Förlåt!!

Till min mamma som oxå läser detta.. Vet att du gjort ett bra jobb med mig! Men nu har d gått snett..jag ska fixa d, komma på fötter igen! Göra dig stolt!! Saknar dig, även hur gammal man än blir så är ens mammas kram den bästa kram!! Snart kommer du förbi en sväng och ger mig en sån iaf :) Jag älskar dig mammsen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0