En bra dag =)

Idag har jag haft besök av Sandra och Loppan(Sofia) Jätte trevlig va de och självklart Sandras lilla Maja oxå.
Maja och Ozzy har varit helt tokiga och busat en hel massa,vilat en stund och upp å busa lite till. Sen så blev vi bjudna hem till Loppan på lite mat och Bonde söker Fru. Mycket gott,Tack Loppan =)

Har även hunnit med att tvätta på kvälsskvisten,mycket skönt!
Jag va till Hammar en sväng på fm för att hämta mina betyg(ska börja plugga lite komvux tror jag)
Jag va även dit förra vecka men som idag så va de ingen där.stängt pga sjukdom..jag blir så trött.
När jag äntligen får tummen ur..för att göra något så är d väl klart att de inte ska flyta på.
Försökte även ringa a-kassan idag IGEN!! Börjar tröttna ur hemskt hemskt mycket på dom nu.
Kan tyvärr inte ta emot ditt samtal för att alla linjer är upptagna,så har de låtit den senaste veckan när jag ringt. Tydligen fler som har tröttnat ur och inte får sina pengar!! Dom sa när jag skickade in papprena för en månad sen att de skulle ta ca 1 vecka 10 dagar för handläggaren att få ordning på papper och så. Sen skulle pengarna sitta på mitt konto..Hmm..jag undrar om dom liksom glömde mig på vägen eftersom jag fortfarande en månad senare inte fått några pengar!! Blir inte klok på detta!! Ska de verkligen gå till så här?!


Please don´t breake my heart...I love you so..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0