Min stackars mobil!!

Jag va ner till tvätten i 10 minuter högst!! Men Ozzy lyckades hitta min mobil och tydligen så va den jätte god att tugga på :S Så nu är den en knapp fattigare. Knapp nr 9 =( Och Ozzy mage en knapp rikare!
Men svårt att skälla på honom i efterhand! Nu är ja officiell ägare på Ozzy iaf! Ska skicka in papprena imorgon tänkte jag =) Min första alldeles egna hund!! Jippi!!

I Dag har jag bjudit gänget på våfflor och desperata hemma fruar! Jätte mysigt! Tvättat som sagt och hunnit med en av våra berömda fika pauser på 1 timme el 2  lite tidigare på eftermiddan =)
Så idag har varit en riktigt bra dag =) Försökte ringa Hammar gymnasiet igen efter mina betyg men som vanligt så va de inge svar. Börjar fundera på om de verkligen är någon som jobbar där överhuvetaget! Ska försöka imorgon igen!

Nu ska jag ut på en liten kvälls/natt promis med min alldeles egna lilla Ozzy =)

I miss you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0