Ozzy..

Så sjukt glad att jag har honom nu..han gör allt så mycket lättare. Man är liksom glad =)

Idag så har jag å Tg varit in till Gävle och ätit på Max och handlat lite grejor till Ozzy.
Sen blev de en sväng till Storvik och Byggmaterial för att hälsa på farbror Mattias =)
Hann hem en sväng och slappa i soffan innan de va dags att hälsa på nästa. Vi blev bjudna på jätte god Faitas av Micke å Stina! Tack så jätte mycke mina kära vännar!!
Ozzy hann så klart somna på golvet så de tog en stund innan han vakna till liv för att knalla hemåt igen.
Nu är de bara Tgs soffa som gäller innan de är dags att krypa ner och mysa i sängen =)
Imorgon ska vi baka pepparkakor oxå kommer Fia och Sandra på besök!! Jätte kul ska de bli!!


You are to far away from me my dear...



Efter en lång dag...
Och mycket mat...

Kommentarer
Postat av: hammar

åh...ozzy är så söt. jag är king som hundförmedlare :) börjar undra bara om jag va dum som inte tog en själv å :P

2008-12-04 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0