Söndag igen!

Nu är de inte långt kvar... =)

Helgen har varit en trevlig tillställning,el ja de är iofs lörda natt nu så de kan ju bli ännu trevligare =)
I fredags hade vi samlat ihop oss för att kika på Idolfinalen..och ja den rätta vann!!
Idag så har jag varit på stan en sväng för en fika och sen hem och hämtade Ozzy för att titta på Sandvikens Lucia. Fint men sjukt jävla kallt!! Hem och åt lite innan jag skulle leka frissa hos Tg. Fixade hennes och Maries hår för att sen gå hem till Stina och Micke. Väl där så myste vi soffan till Faddergalan. Usch va hemskt de där är alltså!
Man ska fan inte klaga på sin vardag inte!!
Imorgon kommer syrran och Lucas,dom ska sova med mig för jag ska skjutsa dom till arlanda på måndag. Dom ska upp till fina lilla mamma och fira jul. Jag kommer efter jul om allt går enligt mina planer. Men man vet aldrig med mina planer,inte så mycket som brukar stämma i slutänden =)

Har precis varit ut med Ozzy för en liten natt prommis..så nu sover han sött och de ska jag oxå göra alldeles strax
Så god natt gott folk =)

I can´t wait any longer now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0