varför är de så svårt?

Att sova nr man vet man ska upp en viss tid på morgonen? Jag skulle vara hos veterinären med Ozzy kl 10.00 imorse för att få 12 veckors sprutan och en veterinär besiktning. Jag gick faktiskt och la mig i bra tid igår vid 23.30 snåret men ändå titta jag på klockan sista gången 04.15. Så jag har varit sjukt trött idag.
Kom precis hem ifrån en solning och på dom futtiga 12 minuterna hann jag somna och sov väldigt skönt =)
Jag å Tg har hyrt The Notbook för kvällens aktiviteter. De ska bli kul å se den . Alla säger ju att tårarna sprutar och jag känner att de skulle vara skönt att släppa lite spärrar man har. Så hoppas att den ger den effekten på mig oxå.
Men de ska nog inte vara några problem. Jag är hemskt känslig för tvn ja =) Serier,filmer,dokumänterer..you name it!
Så de ska nog gå galant att få grina lite ikväll =)
För övrigt så händer de inte så mycket spännande..fortfarande strul med A-kassa..men va hade jag förväntat mig?!
Hoppas ni får en trevlig start på veckan!!


Can´t help that I miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0