Kul men ändå inte...

Ja men helgen blir ganska godkänn iaf... fast den började ju mindre bra. Fick en ganska hyfsad hjärtekross i torsdags. Sjukt jobbigt för både hjärta å själ! Men ska försöka hänga mig kvar så mycket jag bara kan!!
Vid sånna tillfällen är man så himla glad att man har vänner..å mina underbara vänner!! Tack Matte för att du kom till mig i fredags och gjorde min kväll lite lättare,även tack till mina underbara vinare som så snällt ställde sig på läppen och gjorde några timmar lite roligare =)

Igår va ja på 27-års fest och hade riktigt roligt. Fast jag typ kom  3 timmar för sent men fint folk kommer ju faktiskt sent..de är ju bevisat nu de =)
Gick sedan vidare på trött lobby och lalla omkring lite me Tisse..vi försökte oss på att bugga lite men tror vi ska lämna d till proffsen hädanefter! Men vi fick ju höra fotoalbum på slutet iaf,den hade vi gått å väntat på hela kvällen.

Imorgon ska ja på kryss me das familia, ska bli roligt, ok att d kanske är pensionärsträff på måndagar men skönt att göra något annat iaf!



Love hurts...

Kommentarer
Postat av: Urban

Du reder dig Anna!

2008-07-13 @ 01:24:32
URL: http://bollfot.blogg.se/
Postat av: Urban

Hjälp till lite nu...;)

2008-07-21 @ 12:59:10
URL: http://bollfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0