Piss väder!!

Hejsan!!

Nu va d ett tag sen jag skrev lite. Har inte haft riktigt me tid,de har varit flytt och flytt och lite flytt sen har vi ju fotbollsEm med en massa vin och öl =) Plockat upp och försökt fått lite ordning i lägenheten men d går sakta! Väntar på en soffa och måste köpa soffbord.
Men nu är jag ledig i några dagar så då kanske man kan ta tummen ur... och göra nått!
Men jag fattar inte vad d är me mig, är trött hela tiden, inte sov trött men liksom slö i kroppen! Sjukt drygt eftersom man vill göra saker i lyan men inte har ork. Men jag tror jag ska skylla på vädret..så himla tråkigt att man ena dan liggen i vassen å solar och sen andra så sitter man inne och lyssnar på åskan!
Men då har jag ju absolut inte några som helst ursäkter att inte hålla på i lägenheten iaf..

"You have a piece of my heart"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0