Ett år äldre :0(

Så nu va de gjort oxå!! Ett år äldre och en födelsedag förbi!! Men igentligen så fattar jag inte riktigt varför man frågar folk som fyller år, "hur känns de"! Ska de kännas nått speciellt?! Ska man verkligen känna att man blir ett år äldre, ett år närmare rynkorna,ett år närmare pensionen eller ett år närmare 40-års krisen?! Har inte riktigt fattat vinken me de där! För jag känner då inget speciellt! Ja kommer alltid se bra ut, va sexig,ha humor,ett sexpack på magen,sola toppless,gå i kortkort,ute å festa varje helg me mina vänner osv..
De lät ju jävligt bra iaf.. :0(  Kan ju fortsätta gå i min lilla drömvärld jag. Men en sak kan jag då säga,jag kommer nog aldrig bli riktigt vuxen! Man ska nog alltid ha lite barnasinne kvar,de mår man bara bra av tror jag!!
Eller jag vill då tro de iaf!! Ja man får väl ta dag för dag, vecka för vecka,månad för månad  och år för år!! Och se vart de leder!! Och de kommer nog leda till något bra hoppas jag! :0) Allt ordnar sig till sist :0) Eller hur Matte..hihi

Vill tacka alla mina underbara älskade vänner för en toppendag igår i parken,de blev inge regn!! Tjohooo!!
Ok att ni frös lite men jag hade jätte trevligt!! Ni förgyllde min dag som de så fint heter :0)
Och tack för dom fina presenterna!!! Love you all!!
Och tack Patrik för att du körde runt mig å handla fika å doningar :0) Och för den fin fina presenten,jag blev jätte glad!! Och självklart för att du finns och ställer upp i alla lägen!! :0)

Puss på er alla!! Och tack igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0