Fint väder!!

Eftermiddagshelg!! Fy fan va tråkigt! Solen skiner som aldrig förr och då måste man sitta inne på verket och svettas! Kan ge mig fan på att d kommer börja spöregna på ons morgon när man går av! Med min vanliga tur,jag mena sist va d ju snöstorm!

Men man han ju ut en sväng igår efter jobbet iaf. Mötte upp Patrik,Lumpan,Henke å Gurra på åttan där dom spela biljard. Så d blev nått vinglas där och lite skitsnack med Axel,Kärlken är inte alltid lätt min vän! Men d ordnar sig tillslut! De gör d alltid! D är nog d bästa motto jag har! För d stämmer så himla bra så de är ett råd jag vill ge alla mina vänner!!

Sen gick alla  hem, en del skulle jobba och en del kände sig gammla och nyttiga.. =)
Så jag gick ner på Kharma en sväng,visste lite folk som skulle vara där så ja joina dom med en cider å lite dans!
Efteråt fick man leka brandman på sibylla,nån som satt eld på soptunnan utanför så jag sprang fram å tillbaka me vattenhinkar och släckte skiten.Så jävla onödigt och hålla på å fjanta så där,idioter!!! Lukta ju inte mumma sen kan jag säga. Efter mina hjälteinsatser så blev d ett sibyllameal och sängen. Så nu sitter jag å väntar på att få åka ner och jobba igen,jippi!!


"Man ska inte dö nyfiken"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0