Hallooo..

Ja nu va de ett tag sen man skrev nån rad. Men de har inte hänt så himla mycket känns d som,fast de kanske d har iaf på ett el annat sätt!
För tillfället är jag i ett virrvarr av känslor,dom är på alla håll å kanter skulle jag vilja påstå! Skulle behöva ett sånt där stort fiskenät och fånga in allt och dela upp i nån smart känslofacklåda.Så om de är nån som har en till salu så hojta!! Men de kanske inte funkar på de viset!Vad vet jag,va så himla länge sen man satt i en sån här sitts så de är ganska svårt att tackla. Men de kanske är som en vän sa till mig igår, sätt på dig ögonbindeln och våga hoppa! De kan ju inte annat än gå fel! För å andra sidan kan de ju bli hur underbart som helst oxå! De är ju de man inte vet..och som är så svårt! Hatar att va så himla feg, de är så lätt att ge råd till sina systrar men sen när man själv ska ta itu me saker å ting så står man där helt jävla handfallen! Men de ordnar sig väl,de gör de alltid ;0)
Va iaf på jätte trevliga fester på sista april, hos Ronny först me trevligt umgänge och sen vidare till Madde å Thomas! Hur roligt som helst!! Men avslutet på kvällen kan man väl diskutera. Jag tror inte att ja blir nån direkt stammis på strandbaden i sommar om inte solen skiner och jag hittar en trevlig vasshög och ligga i!!
De är tyvärr den som gäller i sommar..Vass-08.. men har fått me mig lite sällskap,tydligen fler som inte riktigt har "hunnit" till gymmet den här vintern!! Så nu är det bara att försöka leta på nån som vill springa å köpa glass :0)

Imorgon är det 30-års fest som står på agendan, ska bli himla trevlig att träffa lite folk som man inte sett på ett tag och få tillbaka lite Storviks anda!! Sitter aldrig fel de inte!!
Nu blir de duschen och sen lite after work me mina underbara vänner!!


Ska laga känslokarusellen snart...

Kommentarer
Postat av: Marie

Man måste våga satsa för att vinna vettu :)

2008-05-02 @ 20:54:46
URL: http://marieeks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0