Packa!!

Nu börjas de!! Packa,packa,pack,flytta,flytta,flytta!! Finns de något tråkigare? Men d måste ju göras! Jag gjorde ett litet ryck nu på eftermiddan. Efter att ha sovit alldeles för länge idag och sen va en sväng till Matte P och hans byggmaterial. patrik skulle ha några taklister och ja lämna tillbaka en resväska som jag låna för läääänge länge sen :0) Tack för lånet!!
Nu sitter ja  å funderar på va man ska äta för gott till mat idag. Och så skulle jag behöva ta tag i å betala räkningarna. Men d är fan ännu tråkigare än å packa!!
Och stackars Kingen är mitt upp i alltihopa.Men jag tror han tycker d är lite roligt me alla kartonger man kan gömma sig i och leka lite. Imorgon ska ja iväg å köpa kattlucka så han kan få flytta ut till Ch nångång. För man är näppa nervös när han springer här på balkongräcket på 7:de våningen och försöker fånga fåglarna i luften!

Har för övrigt haft en riktigt trevlig helg, med mycket vin och roligt sällskap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0