Dagens bekymmer..

Är nu förhoppningsvis ur världen! Fixat klart med alla dessa papper jag skrev om igår! Eller klart å klart..dom är ifylla,underskrivna och inlämnade iaf =) Hade fått brev av arbetsförnedringen ida om att jag va avanmäld,så de lägger ja  till morgondagens saker att göra. Där kommer även komvux att räknas in. Ska dit imorgon och boka möte med en sån där studievägledare. Som kanske kan hjälpa mig att komma in på den utbildning jag vill gå. Har sökt om den utb. på arb.förmedlingen tidigare men fick den avslagen eftersom jag inte varit arb.lös tillräckligt länge. De är ju oxå knäppt. Jag kommer in och vet vad jag vill göra men får inte. Skicka mig på utb. ist så är ni av med mig.Man tycker ju att de inte ska vara svårare än så. De va precis lika när jag sökte om att få lastbilskörkort, avslaget pga. samma anledningar!!Knäppt!! Utb är alltså på lövbacken i sandviken på ett år som cnc operatör. Kanske inte rätt tid att utbilda sig till de nu för tillfället men förhoppningsvis när jag är färdig om ett år så har sandvik fixat upp ekonomin och alla andra företag oxå.  Vi får väl se vad som händer. Skulle ju behöva plugga upp gymnasiebetygen oxå..typ allt, eftersom man va en förvirrad tonåring som hoppade av i början av 2:an för att jobba ist. Inte mitt bästa beslut nu när man tänker efter. Men de är lätt att vara efterklok. Och de får man ju igen nu när man är äldre, kanske inte så mycket klokare men äldre iaf =)


Im yours... if you want me

Kommentarer
Postat av: Ronny

Har dom inte lagt ner lövbacken nu?? hörde nå rykten om det på verket...

2008-11-26 @ 19:47:17
Postat av: Madde

Håller tummarna gums att du kommer in, de är du värd! :)

2008-11-26 @ 21:06:18
URL: http://maddefridolfsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Ronny: VA!!Nä jag va på Komvux idag och snacka lite om de där och då sa dom då inget om någon nerläggning. Så jag hoppas att de är falska rykten =)

Madde: Tack gumman! Va snäll du är! Hoppas ditt pluggande går som d ska,eftersom du är liiiite dålig på uppdatering på din blogg så hänger man inte riktigt med =) Pöss

2008-11-27 @ 11:34:43
Postat av: Ronny

Ja har du hört det nyss så har du nog rätt:).. var ett gäng "verk kärringar" som satt o snackade o då orkar man ju bara höra på vartannat ord ;)Så hoppas du kommer in =)

2008-11-27 @ 13:41:20
Postat av: Anna

Haha!! Ja då förstår jag att du inte orkar lyssna till 100% haha!! Ja men jag tror jag måste plugga upp MatteB först innan jag kan söka =( Men de går väl snabbt antar jag! Så tack =)

2008-11-27 @ 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0