Guitar Hero

Sitter å lyssnar när Tg när hon spelar guitar hero. Ssöker jobb..men de är ganska svårt när de inte finns några.
De ända som finns är typ telefonförsäljare och jag SPYR om jag hör de ordet igen. Har tillägnat 6 år av mitt liv till de redan! Och de är ca 6 år för mycket! Usch!! Försäljare överhuvetaget.. de va nog inte de jag föddes till,nog för att jag är bra att prata men intresset slocknade nog efter dom ca 10000 utskällningar  jag har fått efter dessa år. Så tack men NEJ tack!
Något annat måste de ju finnas?! Ja mamma jag ska ta mitt taxi kort!! =)

För nu är jag less på dessa innehållsfria dagarna! Fy fan säger jag bara!!
Men som alltid..de ordnar sig tillslut =)


You made me to a better person...


Kommentarer
Postat av: Modern

TACK Jag fram emot att bli hämtad som en Queen :)

2008-11-18 @ 20:03:15
Postat av: anna

De lovar jag att du ska bli =) Haha

2008-11-19 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0