Helg!!

Igår blev faktiskt en massa gjort för en gångskull =) Jag va till Komvux och prata lite om den där utbildningen. Men jag måste plugga upp 2 ämnen innan jag kan söka den så det blir väl lite plugga till och börja med. Och sen var jag till arbetsförmedlingen för att göra en uppdatering. Är de roligt när till o med handläggaren säger att de inte finns några jobb att söka :S Så de är väl som sagt rätt tid att plugga!

Idag så har jag varit och fikat med bästa Stina, pratat en massa bekymmer som ställer till det i förhållanden. Allt är ju inte en dans på rosor precis. Men kämpa vidare gumman och du vet att jag finns om du vill prata mer + alla andra fina kompisar vi har gemensamt =)

För tillfället så är kl 19.00 och färjan gå i repris på tvn..har är rolig den där Håkanbråkan =) Men man undrar ju om han verkligen är så där i verkligheten el om de är lite spel för att de är tv. Han verkar då vara en rolig pajas iaf =)
Vad kvällen bjuder på för övrigt vet jag inte riktigt än, kanske en sväng ner på åttan el så blir det idol för hela slanten, de visar sig!! Ha en trevlig afton ni som bestämt er iaf =) !!


You are close to my heart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0