Hur tänkte jag?!

Ja jag vet inte vad jag tänkte med,eller jo! Jag tänkte då inte med hjärtat iaf. För en gångskull tänkte jag med hjärnan! Men då blir ju hjärtat lidande ist, men om jag skulle tänkt med hjärtat så blir ju både hjärta å hjärna lidande..
Ja de finns väl ingen bra lösning antar jag! Varför ska allt va så jävla svårt för?! Komplicerat liksom?!
Inga lätta utvägar..vakna upp imorgon och allt är på sin plats. Men de händer väl bara i drömmarnas värld. Och de är väl där jag har gått en tid nu känns de som,men fina drömmar blev hastigt till mardrömmar! Jag hatar mardrömmar!!
De kan inte finnas något bra med mardrömmar och om de nu skulle finnas de kan du gärna få berätta de för mig vad de är som är bra! Jag kan då inte hitta något!! Jag vill tillbaka till mina fina härliga bra drömmar!!

Idag har de inte hänt mycket. Jag va till läkarn imorse och dra på trissor men för en gångskull fick jag en riktigt bra läkare! Jag va redan beredd på de vanliga man brukar höra... ta en alvedon och om de inte har blivit bättre om några dagar så får du höra av dig igen. Men han va jätte trevlig, tog mig på största allvar,lyssnade på va jag hade att säga och gjorde en riktig undersökning. Så 20 minuter senare gick jag därifrån med en inflamerad ljumske och ett penicilinrecept. Åkte hem igen och gjorde misstaget att "vila" en stund för att senare vakna upp 4 timmar senare!
Ganska oduglig!Så fick man inte så mycket gjort den här dagen heller då. Blev tv tittande och de vanliga hemma hos Tg..

Och de här är de vanliga =)


Men kul har vi iaf =)

Tack Ulle för lånet av bilen morse =) Guld värt!! Tack tack!!


Everybody hurts sometimes...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0