Söndag

Ännu en söndag när man inte vaknar bakis..lovely!! Ok,ok jag hade kanske århundradets bakisdag igår ist. Men njuter fullt ut av att se alla polare idag som mår dåligt och tillbringar halva söndagen på toan =) haha
Hade e trevlig fredagkväll ute på Kharma med mina fina kompisar,tack för att ni tog ut mig för lite dans å skoj =)
Efter kl 02.30..blev d en blackout i sängen..usch vad man utsätter sig för ibland. Är de värt de?! Nja..tveksamt faktiskt!

Snart blir d en tripp upp till mamma igen med trevligt sällskap =) Kan behöva en lugn vecka till känner jag och få kanske tankarna på ett annat håll,ett posetivt håll! För som alltid, allt ordnar sig till slut =)

Lär dig livets stora gåta, älska,glömma och förlåta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0