Tokförkyld!

Och de är så himla jobbigt!! Trött,sliten och huvudvärk. Men ändå är jag rastlös. Har typ ringt hela teleboken och frågat om biljard,promenad,mat,fika vad som helst. Men alla verkar vara upptagna idag! Så jag får väl roa mig själv med lite tv tittande.
Jag var ner på åttan igårkväll en sväng och prata lite med Mike. Han sa att han skulle börja ha biljardtävlingar igen!! Härligt,tillbaka till gamla familjen!! Sjukt kul! Så tack Mike för att du tar tag i de igen!

Igår va lilla Lucas här på besök, jag å tg va barnvakt. De gick jätte bra =)  Malin kom tillbaka efter nån timme och tittade på Lucas..hon frågade honom va han hade gjort med byxorna. Då va jag snabb att säga att de va Tg som hade klätt på honom..haha! Men sanningen va ju att vi hjälpts åt! Två dönickar som inte ens kan klä på ett litet barn=) Men han klagade inte iaf,de va väl de viktigaste =)

Låg och läste igenom mina tidigare inlägg inatt när jag inte kunde sova. Och upptäckte något förskräckligt!
De va ju knappt ett ända inlägg utan att jag nämnt ordet vin.Vin hit och vin dit. Pinsamt!
Jag mena, ja jag tycker om vin men att hålla på att skriva om de i varje inlägg. Konstigt!! Låter ju som om jag inte gör annat..och de ska jag tala om,de gör jag =)
Så inga mer vin inlägg nu =)

Idag har varit en ganska tung dag med mycket tänkade och funderande. Svårt att tänka posetivt ibland men gör allt för att gör de! Har liksom inte så mycket att vinna på att vara deppig och arg. Men de kommer väl stunder där d är svårt att förbise allt jobbigt. Men som sagt vad har jag att vinna på de?


Man måste satsa för att vinna.. även för att nå jackpot ;)

Och du =) jag är tamefan en sjukt bra jackpot =) hihi

Kommentarer
Postat av: Marre

Du, det vaaaaar bara vin i sommras .. men nu vankas det bättre tider ju :) men en sjukt kul sommar hade vi iaf ! :) Love <3

2008-11-11 @ 20:27:48
URL: http://marieeks.blogg.se/
Postat av: Joseph

Okej.. hela telefonboken.. HEJDÅ!

2008-11-11 @ 23:52:39
Postat av: Anna

Marie: Ja jag vet, så de kanske inte fanns så mycket annat att skriva om..haha!! Ja de kan jag lova att vi hade =) Tack för de..Love



Joseph: Nu förstår jag inte riktigt vad du menar?! =)

2008-11-13 @ 03:52:43
Postat av: Joseph

"Har typ ringt hela teleboken och frågat om biljard,promenad,mat,fika vad som helst. Men alla verkar vara upptagna idag!"



Jag hade inget missat samtal så jag kanske inte finns i din telefonbok. MYCKET besviken nu Anna.

2008-11-13 @ 19:58:55
Postat av: Anna

Förlåt min kära kära vän!!! Snälla förlåt mig,ska aldrig hända igen,I promise!!

2008-11-14 @ 04:42:28
Postat av: Joseph

Okej då. För övrigt så var ja iallafall på jobbet men jag vela jävlas lite bara.. ;D

2008-11-14 @ 20:00:09
Postat av: Anna

De förstog man ju =)

2008-11-14 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0