Ännu en helg!

Blev en tok lugn fredagkväll men mamma som sällskap och en massa godis!! Vi va barnvakt till lilla trollet =) När han sussat in för kvällen så titta vi på sex and the cityfilmen,jag hade förväntat mig liiite mer men den va ju tok bra! Kanske va för att jag va lite trött och koncentrationsförmångan inte va på topp dom den blev lite sölig. Lördan blev de pizza på jensas och bara slapp i sängen tilol de va dags att fixa iordning sig för en liten samankomst hos Henkan! Jätte trevligt va de,ingen utgång utan bara sitta å snacka lite skit och vina =) Och igår va jag sista dan med mamma, man vet ju inte när man får se henne igen =( Så sammanfattningsvis blev de en lugn och skön helg med vänner och familj..som de ska vara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0