Bättre?

Jag vet inte..fick lite terapi prat med mammsen igår och då kändes de bättre =) Klart han bryr sig om min känslor,va lite upprörd för tillfället och de är kanske inte rätt tillfälle att skriva blogg. Men jag gillar inte  att han ska åka men de är väl bara att acceptera. Älskar ju han av hela mitt hjärta ändå =)
Ikväll ska vi nog till Stina på tjejkväll, ska bli himla mysigt=) Behöva alltid lite tjejsnack,godis å bra tv!!
Sen ska jag försöka göra om hela gårdagenskväll i kväll men ikväll ska den bli 1000 gånger bättre =)

See ya´

Kommentarer
Postat av: a

ja, jag vet inte jag. Om han verkligen bryr sig.



Du behandlade väl inte honom alltför snällt misstänker jag, så han ger väl igen nu.



Ett tips: börja aldrig umgås med gamla ex och tro att det ska bli bra igen. Det tog ju faktiskt slut av en anledning.

2008-10-15 @ 09:29:42
Postat av: Anonym

A: Ja de har du helt rätt i, med ex och sånt! Man lär sig av sina misstag!

Och nä de gjorde jag verkligen inte, men kärleken finns ju kvar mellan oss eftersom vi fortfarande träffas så då hoppas jag verkligen att han bryr sig oxå! Men de är ju hans sak att svara på...men jag tror på de han säger! Vem är du som inte vågar skriva ut hela ditt namn? Nyfiken

2008-10-15 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0