Fika och städa!



Snart är de slut på att få sitta ute och njuta av de härliga höst vädret! Idag kändes de verkligen att de börjar bli liiite väl kallt, fast Lasse är snäll och lägger ut filtar. Men himla mysigt är de lär jag säga!






Efter fikat bar de av hemmåt med en tvätttid att passa. Så när man väl va hemma så tog vi tag i att städa lyan. Vilka "vi" är så kan jag berätta att jag fått en inneboende ett tag =) Marie =) Trevligt trevligt!!
Började med att länsa hela badrummet för Marie hade bestämmt att vi skulle slänga en massa saker som vi inte andvände,typ smink som legat och skräpa för att man kanske kan behöva de någongång(men de händer ju aldrig)
Så vi satte igång att slänga, de va bara de att jag hade ca 1000 saker mer att slänga än Marie och jag som har sån seperationsångest för att slänga saker. Så Marie fick symantislänga lite saker för att jag skulle kunna slänga min gamla saker! Men gjort blev d iaf och skönt va de efteråt. Sen blev de Renskrubbning av hela badrum, kök mm
Och de känns så himla skönt när de är klart!! Man känner sig verkligen duktig, fast de ska vara en självklar sak att göra =)
Nu ska jag ner och hämta sista tvätten...

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Urban

Haha 2 Ljung för 45kr...billigt det;)

2008-10-22 @ 13:50:45
URL: http://bollfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0