Lördag kväll

Snart har jag haft en helt vit helg(med undantag för ETT vinglas som jag smuttat på i 2 timmar nu)
Har inte haft en ända tanke på att festa och utgång. Men de är ingen som tror mig. Prata nyss med Matte P i telefon och där fick man bara ett asgarv ifrån andra sidan luren. (tilläg, han va inne på Cheers och INTE nykter =) )
Ok,jag kan väl hålla med om att de kanske är svårt att tro men så är de iaf, och de är kanonskönt!!
Igår hade jag å beib en slappar em och senare lite varma mackor å Idol hemma hos Marie å Henkan.
Och soffan blev de idag oxå! Har kollat på premiären av stjärnor på is. Visst de är ju som alla andra "underhållningsprogram" Men de va ganska roliga kändisar med iaf. Idag på dan så spela jag lite biljardtävling,de va ju ca 1 år sen sist. Och de märktes och kändes. Hade ingen super koll på skruvar och fartkänslan direkt =) Men de får man ta efter ett sånt långt uppehåll.
Mamma skicka ett mms idag..de snö där uppe=) så nån decimeter till så kommer vi med släp å skotrar =) ska bli himla mysigt!!

Nä nu är de snart dags för sängen och kl är bara 22.30

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0