Papper!!

Usch vad jag hatar alla dessa papper!! Papper hit och papper dit! Väntar fortfarande på papper ifrån Norge som skulle ha kommit nu. Men jag ringde och prata med dom och de skulle ta 2 veckor till för dom va så underbemanade!
Och sen ska alla papper in till a-kassan och alla som går på a-kassa vet ju att inte dom vunnit nått maraton precis!
Sjukt drygt!!

I helgen blir de fest iaf, 2 tillåme =) freda,25-årsfest för våran kära Stoffe och lör fyller Johannas kille Kristian..om jag ska va ärlig så vet jag faktiskt inte hur mycket han fyller*skäms på mig*  Men fest blir de iaf! Fast jag ska nog vara ganska lugn..har liksom tröttnat lite på de där med vin å sprit! Och näää Matte de är inte åldern =) För du är ju fortfarande i farten och gud vet hur många år äldre du är än mig  =)  Så jag gissar på att de kanske bara är en fas!
Men vad vet man!! Har nog kul ändå! Den som lever får se =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0