Söndag igen!

Ännu en helg är passerad! Och fortfarande hemskt otaggad till spritens värld! Och alla andra världar oxå för den delen. Har nästan blivit lite folkskygg tror jag. Håller mig helst hemma i en skön,bekväm ställning i soffan framför tvn.
Tror att jag tog ut mig ca 100 gånger mer än vad man ska göra på en sommartid. Allt för mycket festande och oroligheter i några månader som varit. Så nu är de faktiskt bara skönt att ta de lite lugnt. Igår kom Tg vid lunch tid för att äta den bästa gourmetlunchen med mig,korv med bröd! Sen kände vi efter i våra slitna kroppar att...jo vi är nog lite sjuka ändå =) För då får man köpa godis och titta på tecknade filmer och sagt å gjort! Springer över till statoil och köper lite godis med tillbehör, snabbt hem till soffan igen och lite film, hann bli 3 filmer innan älsklingen kom hem efter jobbet. Vi ville att han skulle tycka synd om oss för att vi va"sjuka" och laga oss lite mat =) Men ist kom Johan förbi med 2 sexpack och så startade vi kvällen med spel och folköl ist =) Men de funka oxå väldigt bra! De blev en skön hemma kväll ändå,fast med trevligt sällskap =) Så nu är de bara lite städning som fattas så är den här helgen ihopknyten =)

Hoppas ni oxå haft en trevligt helg!! =)


Kommentarer
Postat av: Tg

Du ja tyckte om å va sjuk i några timmar ja, måste göras om :D

2008-10-28 @ 16:52:44
Postat av: anna

Tg: Ja de tyckte jag oxå..vi måste vara sjuka oftare =) Han har ju faktiskt 3pärmar med tecknat!! hihi

2008-10-28 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0