Trodde att d skulle en bra dag idag!!

De började ju bra iaf! Jätte mysig morgon/förmiddag med finaste. Lite lunch med Johan på viking. Forsatte min dag med ett möte som kändes jätte bra! Äntligen kanske jag kommer komma underfull med Who the fucking am I??!!
Varit hemma med Marie och sen kom Emma oxå,blev lite pizza och tv. Har väntat hela dan på att han skulle ringa så jag fick berätta hur bra min dag varit och hur skönt de va att prata! Men de tog lite längre än va jag trodde men han hade haft strul på jobbet så han hade inte haft tid! Han ringde till sist iaf och jag fick berätta =)När jag sen  med mys röst ska fråga om vi ska träffas ikväll så kläcker han att han beställt den där jävla resan iaf! Kan ju inte hindra han, om han tycker att han förtjänar att åka så är de väl bara att åka då! Ha så roligt!! Men någonstans har jag ju varit beredd på att så skulle fallet bli oxå. De jag vart mest besviken på va att han inte sagt någonting under förmiddan, tex när vi låg och prata i sängen innan vi gjorde oss iordning. För om han inte bestämde sig igår som han sa så måste de ju ha varit någongång innan kl 14.00 idag! Men inte då..jag kanske inte förtjäna att veta innan han beställt, va vet jag! Ledsen och besviken är jag iaf!!

Men början av dagen va ju bra iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0