Äntligen framme =)

Åhhh fyfan för att sova på tåg!!Absolut inte att rekomendera! Ok gungandet å svajandet kan vara ganska rofyllt men det är nog dom hårdaste, trångaste "sängarna" om man nu kan kalla dom säng, som finns!! Har så sjukt ont i nacke å axlar nu!! Och det är absolut inget + att hamna med Agda smällfet ovanför sig, så man måste ligga och vara orolig hela natten och hålla tummarna att dom verkligen gjorde ett korekt jobb när dom byggde ihop skiten!! Och som alla kanske vet så har extremt överviktiga personer liiite svårt att andas när dom sover..så inte ens winnerbäcks härliga toner på högsta volym hjälper när man försöka sova!! Utan de klämms in en ganska mörk"karlaktig" snarkning i varje mening!!(Inte poppis från min sida) Och när de känns som man precis somnat in lite grann iaf så kommer en tant  och skriker att de är 30 min till nästa avstigning, lång ut i skogarna! Så jag gav upp ganska snart att somna om,för d va väl klart att inte Agda vakna av att en tant kommer och skriker!! JAG GAV UPP!!!Grabba tag i min bok lite tjurigt och som tur va så hade resturangvagnen öppnat för frulle,så där tillbringade jag dom timmar som återstog av min resa!! Ganska trevlig att sitta och smygkika på folk över bokkanten,sitta och fantisera hurdan deras vardag ser ut o.s.v De är en liten hobby jag har! Skit kul faktiskt!! Fast roligare om man är två =(

Nu är jag iaf framme..tok fint väder,strålande sol och klarblå himmel..bye bye sandviken!!

Och inatt ska jag sova i min flicksäng,de va några år sen! Redan testat dom bekvämaste SOV ställningarna och den känns precis som på gammla tider! Så inatt blir nog en bra natt =) Utan Agda!! =)
Sov Gott!!!

To be continue...

Kommentarer
Postat av: tina

hej gumman... har mamma din flyttat???hmm visste inte de.. hoppas att du får de bra där.. vi ses nog snart½!!!kram kram

2008-09-11 @ 10:30:39
Postat av: Urban

Haha Agda för i helvete!!! Kul inlägg Anna!

2008-09-11 @ 14:30:18
URL: http://bollfot.blogg.se/
Postat av: Alina

Det är typ det obekvämaste stället man kan sova på haha hatar det!

2008-09-11 @ 14:33:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anna

Tina: Ja visst har hon det,hon flyttade för ca 2 år sedan! Träffade nån kille i Lapphel..tet och sen bar de av uppåt för henne me =) Hon trivs bra! Och kidsen Ljung får se något annat än bara Viken när man ska hälsa på släkten =) Ta hand om dig vännen=) Kram

Urban: Ja jag kan bara hålla med,förstår du hur nervös jag va igentligen=) Och tack!

Alina: Ja jag tror jag tar flyget hem sen,de känns säkrast=)

2008-09-11 @ 14:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0