En Fredagkväll!!

Ännu en till fredagkväll utan alkohol och utgång,min 3:e i rad!! Men idag sitter jag bara hemma framför tv:n och lilla Lucas ligger i min säng och sussar. Jag har alltså en anledning för att vara hemma. Jag är barnvakt! Syrran skulle för en gångskull ut och roa sig och då är de väl klart man ställer upp =) För han är ju världsgo! Och knappt en tår på hela kvällen. Ok, de rann lite när han ramla och slog huvudet i skåpet men de är ju förståligt! Gick över på 2 röda och lite pussar från moster =)  Men nu saknar jag lite sällskap i soffan. Usch va tråkigt att vara "singel mamma"!! Önska du va här nu beib! Men du skulle ju oxå ut och roa dig ikväll! Så jag sitter väl här själv då med en liten klump i bröstet!
Mamma ringde idag och skulle komma ner och hälsa på om 3 helger, så blir d absolut inte en lugn fredag kväll =)
Alltid lika kul och gå ut å roa sig me morsan!!
Kan tänka mig att d blir en väldigt väldigt tidig morgon imorgonbitti så jag ska väl försöka somna i tid idag!

Så hoppas alla ni som är ute idag får en riktigt trevlig kväll =)





Lilla trollunge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0