Fint väder =)

Idag har vi mest tagit de lite lungt! Vi var upp på Dundret och kolla in utsikten! Helt underbart fint!! Och alla fina färger på träden när man tittar upp över bergen! Och dom har ju byggt sveriges största Dollar Store här i Gällivare så mamma ville skryta lite och ta mig med dit. Och jag lär säga..de va jätte stort! Och mycket större utbud än vad sandviken har! Så det fick verkligen ett + . Sen va vi på "stan" en sväng och tog en fika och kika llite i dom få affärer som finns =) Efter lite handling på coop så bar de hemmåt igen. Vi tog en promenad med hundarna i det faktiskt jätte sköna väder! Klar blå himmel och solen som värmer i ryggen när man går..vad ska man säga,hur skönt som helst!!
Nu vankas de friterad kyckling där nere så det är bäst jag skyndar mig så man får sig en matbit och ett glas rött =)




från Dundret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0