Hej!!

Tv tv tv..börjar bli lite trött på tv tittandet!Skulle ha följt med mamma på jobb idag igentligen men det blev inget av. Så jag fick vara hemma och fixa å dona med alla papper som ska fixas! Så nu är det mesta gjort iaf och de känns skönt! Fick ett trevlig samtal igår kväll,el va de ett ledsamt, el glatt samtal, jag vet inte!De va iaf ett himla bra samtal! Liten ledsen när vi la på men väldigt väldigt skönt å höra ifrån dig!!Vi har blivit ganska bra på att prata me varann nu på slutet. De känns som om vi förstår varann lite bättre än förr! Och de känns himla bra!Sen vad som händer får tiden utvisa..du betyder väldigt mycket för mig iaf!!Hoppas du förstår de!!

Nu ska jag sätta igång med det himla taxikortet..de är inte ett dugg kul pluggande men bara man kommer igång så blir de nog bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0