Hej =)

Nu va d ett tag sen jag skrev lite, har faktiskt inte haft lust eller tid!  De har varit mycket fest den senaste veckan. I tisdags så blev jag å Patrik bjuden på mat hemma hos Henkan å Marie. Blev lite vin och ännu mera vin, vi ramla nog inte hem förrän vi tresnåret på natten. Men skit trevligt va de =)  På onsdagen va vi hemma hos patrik och hade lite förfest och sen blev d Kharma men de va inte alls kul tycker ja. Vart är alla människor? Men en trevlig förfest med alla vänner =) På fredan så vart d kräftskiva,hur mysigt som helst. Va ganska lugn faktiskt, så man hade koll på läget liksom. Men hade super trevlig!! På lördagen hade Tisse 25 års fest. Så vi va på badhuset först (de va roligare när man va yngre,även fast d lilla barn i en kommer fram närman får leka i vattnet) Senare på kvällen va vi hemma hos Tisse! Kul kul!! Så nu får d vara nog på ett tag! Idag har jag fixat lite med papper och skit, så himla tråkigt det! Men nu är d gjort =) Har pratat med en massa människor i telefon som har skickat mig hit och dit i olika köer för att till sist komma till rätta.. Så på ons ska jag beställa tid.. och nu blir de verkligen av =)
Prata med mamma idag och jag ska nog åka dit om några helger för att få lite mamma terapi =) Alltid lika skönt!
Om nån timme kommer Syrran å lilla trollungen in till s-viken och hälsar på! Ska väl mysa lite på stan!
Nu ska jag gå och skälla lite på arbetsförnerdringen....som alltid..

Kommentarer
Postat av: Mini

Blogga blogga blogga ;)

2008-09-05 @ 14:11:52
URL: http://carolinelundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0