Lördag

Vädret fortsätter att vara fin! Bara sol sol och sol=) Idag har vi inte gjort så mycket. Va ner på byn en sväng, den lokala tatueraren hade en liten utställning som vi va och kikade på. Lite fika på de för att sen åka hem till en promenad med hundarna! Tog en tur i skogen där vi passerade ett helt underbart "kråkslott" Om man hade haft pengar, säger jag bara! Förstår ni vad man skulle kunna göra med detta underbara hus!! Och de har ett torn,för er som inte vet så ÄLSKAR jag torn. Tror de började när ja va liten när jag bodde i stockholm. Då man var upp och hälsadepå farmor i numera hemtrakterna. Så va det, tro de el ej, men en se värdighet i Torsåker. Åsa-Nisses hus=) Och den kåken har ett torn som jag sen dess tyckt är jätte fint. Så jag antar att de är därifrån man sen gillat just torn =)
På eftermiddan va vi på fotboll,Mammas kille Niklas,hans son spelar i div 5 så vi va å kika på den matchen.Spännande match men oturligt nog fick dom ett självmål vilket resulterade i att det slutade 2-2. Men dom va ändå duktiga grabbsen =)
Har inte riktigt förstått att de börjar bli höst och att jag är 100 mil norrut så de där med kläder ska jag nog bli lite bättre på.
Fy fan vad jag frös,så de fick bli ett långt skönt bad med en bra bok innan middan(kokt potatis,lax med kantarellsås,Mums)

De va länge sen man satt både en fredag och lördagkväll i mysbyxor, raggsockor och kika lite tv. Men jag lär säga att de är fan inte helt fel de inte. Ska nog börja göras oftare =) Och förhoppningsvis med en kärlek vid min sida ;)


mitt kråkslott=)
Mitt Kråkslott =)

Visst är de underbart!!

Ligo på solpromenad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0