Trasig dator =)

Guuud va handikappad man blir när datorn går sönder!! Men nu är den inlämnad och d skulle ta 2-3 veckor kanske mer om jag hade otur sa han=( Men så har man ju så fina å snälla kompisar, så jag fick låna Josephs dator ett tag eftersom han har två! Tack tack friend!! Har haft en trevlig helg med mycket vin som vanligt..börjar tröttna faktiskt! Men d säger man ju jämt. Men nu på tisdag ska jag åka till kära mor i Gällivare för att få lite semester från viken och alla bekymmer här! Men tar nog med mig lite bekymmer dit och löser dom där tror jag! Eller försöker iaf! Har inte beställt nån biljett hem än så vi får väl se hur länge jag blir borta! Men d ska bli skönt! Nu blir de soffläge för hela slanten och resten av söndagkvällen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0