2009

Hej!
Ja de va ett tag sen jag skrev men har lixom inte haft lust skulle man kunna säga! Men jag har haft en underbar jul och nyårs helg iaf! Julen spenderade jag med min underbara pojkvän och härliga kompisar! Va hemma hos Joseph på kvällen innan Kharma ropade efter oss. Och de va så sjukr roligt! Va länge sen jag hade så kul! Juldagen fick bli lite lugnare men de vart lite fest i lokalen där mina fina vänner höll till! Jätte trevligt de oxå =)
Nyårs vecka spenderade vi i Gällivare hos mamma. Syrran å Lucas va oxå där så det blev en riktig slappar vecka med god mat och mycket bastande =) För det va svinkallt där uppe men hundarna STOR trivdes verkligen i all snö!
Men de va långa mil att köra..200 för att vara exakt! Men de gick bra!
Så nu är vi på hemma plan igen! Nu har jag bestämt mig för att flytta..igen..
Har sagt upp lägenheten idag och hoppas på att hitta en ny inom snar framtid så man slipper bo i en resväska.För de är ingen hitt..har jag redan provat på,så den hoppar jag gärna över! Så om de är någon som vet en billig 1:A för uthyrning,så säg gärna till =)

Idag så klev vi upp kl 09.00 för att inta tvättstugan och sedan en promis på pensionärstigen med Ozzy!  Jätte skönt!!
Ikväll ska vi gå ut å äta för att "fira" att skotern äntligen blev såld =)

God fortsättning på er =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0